Vanliga frågor

  • När måste jag betala om jag väljer att betala med faktura?

    • I samband med leverans, det är helt ok att vänta och se så ni får allt ni beställt och sedan betala.

  • Beräknas rabatterna automatiskt eller måste jag kontakta er?

    • De beräknas automatiskt om din order uppfyller villkoren, det går bra att göra bokningen själv här på hemsidan

  • Hur många timmar per dag får jag köra?

    • Du får köra 6 timmar per dag, kör du fler kan du debiteras i efterhand för det. Då kostar det dagshyran (inkl rabatter) dividerat med 6 så det blir inte särskilt mycket dyrare om du kör en timme extra.

  • Jag har fått problem med min maskin och kan inte använda den, vad gör jag?

    • Ring oss direkt även om det är kväll eller helg, vi försöker hjälpa dig men om det inte går så är det vår policy att betala tillbaka dig för den tid du inte kunde använda ditt hyresobjekt.

  • Jag vill boka flera maskiner, behöver jag betala ytterligare frakt per maskin då?

    • Nej det behöver du inte, hos oss frakten är per order så det blir som en extra rabatt :)

  • Ni har väldigt bra pris, är det gamla rostiga maskiner ni hyr ut?

    • Nej vi köper endast in nya maskiner och hyr inte ut maskiner som är äldre än tre år. Dessutom servar vi dem mellan varje hyra så det går knappast att få tag i bättre grejer.

  • Jag vill inte tanka eller tvätta maskinen, kan ni göra det åt mig?

    • Japp, det är bara välja till tvätt och tankning så fixar vi det!

  • Erbjuder ni rabatter?

    • Vi har automatiska (och generösa) rabatter om ni bokar från tre dagar och uppåt, se bokningssidan för mer information.